Používá technologii služby Blogger.

NA VINICI

by - čtvrtek, října 15, 2015

Za dobu mojí nečinnosti na blogu a nepřidávání fotek jsem přišla na důležitou věc. (a že mám plnou kapsu výmluv, proč to nešlo)
Čím déle jsem odkládala přidání nových fotek, tím bylo těžší vymyslet, jaká fotka přijde první.
A vymyslela jsem, že je lepší nemyslet a prostě nějakou přidat.

Tak se se mnou můžete podívat na pohodu moravských vinic.






Někdy je lepší udělat prostě něco, než donekonečna přemýšlet jak.




You May Also Like

2 komentářů

  1. Krásné fotografie :) A krásný komentář. Nedávno jsem založila blog a tohle mi připomnělo mě samotnou - opravdu je lepší PROSTĚ NĚCO UDĚLAT, a nepřemýšlet tolik !! :) :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsem ráda, že se řízená nečinnost netýká jenom mě.. 😀 A díky, že jsi mi to připomněla. S radostí jsem navštívila tvůj blog - good job 👍😀

      Vymazat